
Het huisbezoek
Wanneer we bij u op huisbezoek komen kunt u het volgende verwachten. Nadat u het formulier op onze website heeft ingevuld nemen we contact met u op om een afspraak te plannen. Voorafgaand aan het bezoek raadplegen we diverse informatiebronnen op nuttige informatie die we kunnen gebruiken tijdens ons bezoek. Het huisbezoek zal ongeveer 2 uur duren en bestaat uit drie delen.
Deel 1: We voeren een gesprek met u over uw situatie, uw toekomstplannen voor de woning en eventuele klachten die u heeft over de woning. Aan de hand van dit gesprek kunnen we u direct voorzien van veel informatie en advies.
Deel 2: Samen met u maken we een ronde in en om de woning waarbij we graag alle vertrekken bekijken. We hebben verschillende hulpmiddelen bij ons om zaken zoals vocht te meten en te beoordelen. Graag maken we foto’s voor het uitwerken van het verslag.
Deel 3: Na het huisbezoek stellen we een kort en bondig verslag op met de top 3 adviezen voor uw situatie en woning. Dit verslag sturen we per e-mail naar u toe, samen met de factuur voor het huisbezoek.
De kosten voor het huisbezoek, inclusief voorbereiding, het bezoek zelf en het opstellen van het verslag, bedragen € 249,-. De adviezen die u direct van ons ontvangt, kunnen de kosten van het huisbezoek snel terugverdienen.
Bijkomende kosten:
- Indien er bij uw woning sprake is van betaald parkeren dan worden deze kosten op de factuur meegenomen.
- Indien er meer tijd nodig is voor afwijkende woningen geldt een uurtarief van € 75,- exclusief btw.

Huisbezoek aanvragen
